Pages

Minggu, 29 Januari 2012

Kenapa Lelaki Suka Tengok Video Lucah

video lucah atau panggilan orang melayu terhadap video ini iaitu BLUE, gua pun tak pasti kenapa orang melayu panggil blue.. mungkin versi lucah pertama yang masuk ke Malaysia kemaluan kaler biru agaknya..

sejarah video lucah di Malaysia pada mulanya hanyalah penyebaran video tape bersaiz empat segi.. kemudian penyebaran ini semakin berleluasa dengan arus pemodenan apabila teknologi CD mula diperkenalkan. Sekarang dengan kelajuan streamyx yang laju dan pakej unlimited, gua anak muda semakin rakus mendownlod dengan jayanya.. tahniah

eh, baru gua ingat.. sebelum zaman internet ada satu zaman lagi.. iaitu zaman telifon bimbit atau handset.. kah kah.. ketika zaman handset ini la lahirnya pelakon-pelakon Melayu tanpa sebarang bayaran dikenakan.. ya, mereka la pelakon dan mereka la pengarah.. maka terhasil la blue 3gp.. segala nikmat dapat dikongsi bersama dengan hanya butang bluetooth

Helo brader .. Apa lu merepek ni lahanat? Zaman sekarang ni siapa tak pernah tengok blue? ce citer


errr.. diam jap boleh? dem dem.. berbalik kepada tajuk gua, kenapa lelaki suka tengok blue..

pertama, kan kita suka hidup dalam fantasi.. segala fantasi perempuan gebu kulit putih ada dalam cerita blue.


 rasa bersalah lak gua letak mesej peribadi ni.. alang-alang da letak gua rasa baik letak je.. hahaha



0 komentar:

Posting Komentar