Pages

Sabtu, 11 Februari 2012

Penyanyi Terkenal Whitney Houston Meninggal Dunia, Punca Kematian Menjadi Rahsia



Penyanyi bersuara emasWhitney Houston telah pergi buat selama lamanya pada usia48 tahun.

Jurucakap Rasmi Whitney Houston mengesahkan berita Kematian Penyanyi yang banyakkali memegang Muzik Anugerah utama dunia itu sebentar tadi.

NamunPunca Kematian beliau menjadi Penanda tanya apabila ia'nya tidak di'dedahkankepada umum oleh pihak Keluarga Whitney Houston sendiri.

Awal minggu lalumenurut satu laporan berkata Peminat dan media terserempak dengan Whitney Houston yang sedang berseronok dengan Rakan Rakan wanita & juga filem terbaru beliau akan keluar pada Ogos nanti
Anugerah Grammy ke-54 yang akan di adakan  pada 20:00 waktu tempatan,dan majlis itu akan menjadi majlis yang suram atas pemergian bintang pop tersebut...Rancangan penghormatan untuk mendiang  belum lagi diputuskan bagaimana akan dibuat.., tetapi penganjur doubtlessly akan  bekerja hingga lewat malam untuk menggabungkan aspek memorial ke dalam persembahan termasuk persembahan oleh Coldplay, Rihanna dan Paul McCartney, semua boleh dijangka untuk memberi penghormatan kepada bintang lewat.
Houston adalah salah satu artis yang paling terkenal dalam ingatan terkini. Dia menjual lebih 55 juta rekod di AS sahaja, mungkin paling dikenali untuk kerja-kerja pada soundtrack untuk pengawal peribadi itu.
















0 komentar:

Posting Komentar