Pages

Senin, 27 Februari 2012

WOW..!!.3 Wanita iNi Berbogel Tanda Bantahan Di Minggu Fesyen Versace Di Italy


Bekas tiga orang wanita cantik anggota FEMEN mengadakan demonstrasi dengan separuh bogel di depan  pertunjukan pakaian Versace, Fashion Week Womenswear di Milan, Itali, Sabtu (25/2/2012) kemarin, untuk melakukan protes kerana Versace mengupah model yang kurus dan mengalami kelainan aneroksia , dipetik Dailymail, Minggu (26/2/2012).

Anoreksia adalah jenis penyakit perilaku makan yang paling banyak terjadi selain bulimia. Penderitanya membuat dirinya kelaparan walau tidak bermaksud demikian. Kelainan ini merosakkan kesihatan pesakit, bahkan bolehmenyebabkan kematian

Seperti diketahui, Femen merupakan gerakan perempuan berpusat di Kiev, Ukraine, yang ditubuhkan oleh Anna Hutsol pada tahun 2008.

Tiga orang anggota Femen yang juga berprofesi model,membuka baju sambil mengangkat poster seruan protes, "mode = fasis." Tak lama polis Itali menahan ketiga aktivis Femen tersebut ketika cuba mendekati pintu masuk ke pertunjukan busana Versace yang memaparkan koleksi pakaian musim gugur dan sejuk 2012 -2013.









0 komentar:

Posting Komentar