Pages

Minggu, 26 Februari 2012

Sule [OVJ] Diugut Bercerai Dengan Isterinya..??



Komedian OPERA VAN JAVA, Entis Sutisna atau akrab disapa Sule dikhabarkan digugat bercerai isterinya, Lina di Mahkamah Agama Cimahi, Kuala Lumpur. Ketika cuba disahkan, Sule dengan tegas membantah khabar tersebut.

"Tak ah, tidak benar itu, bohong. Harus saya sedari semua manusia pasti mendapatkan cubaan, tapi saya enjoy saja, kerana saya tidak melakukannya. Kalau saya melakukan, bererti pemberitaan itu benar. Tapi kerana tidak benar, jadinya ya biasa aja, "ujar Sule ketika ditemui di celah-celah penggambaran filem SULE AY NEED YOU di Taman Menteng, Menteng, Jakarta Pusat, Sabtu (25/02).

Diperakui oleh Sule kalau dirinya masih menjalani kehidupan rumah tangganya dengan harmoni. Meskipun hidup secara berjauhan antara Jakarta dan Bandung, Sule mengakui masih sering melakukan komunikasi.

"Namanya juga manusia. Saya sih heran sih ya. Cuba cek deh, saya masih harmoni dan tidak ada masalah apa-apa dalam rumah tangga. Saya selalu komunikasi dengan isteri saya. Dia juga tahu dengan siapa saja saya di lokasi penggambaran, "ujar Sule.

Dengan adanya pemberitaan yang menyudutkan dirinya, Sule mengakui kalau dirinya mendapatkan support dari keluarga.

"Orang pasti bertanya. Semalam kan khabar beritanya habis menggendong dan mencium anak. Tapi tiba-tiba dapat khabar ini. Sampai sekarang isteri saya tetap support dan menyokong saya, dan isteri saya beritahu tidak benar. Isteri saya malah sudah menafikan menggugat bercerai. Orang tua juga cuek aja, "ujarnya




0 komentar:

Posting Komentar