Pages

Selasa, 13 Maret 2012

Jennifer Aniston:"Saya Berkahwin Akhir Tahun Ini"

Rabu:14.03.2012 Post By : 'DìHätìmü SäYäñg




Aniston dah kata kekasihnya masa ini, Justin Theroux adalah "The One" dan ia ingin segera berkahwin dengannya. Tapi, baru sekarang Aniston cakap pada bila-bila perkahwinan bakal terjadi.

Seperti dilaporkan Showbizspy, Selasa (13/2), Aniston mengatakan ingin berkahwin akhir tahun ini. Dikatakannya pula kehadiran anjing kecil pasangan ini sebagai "sebuah ujian" sebelum ada anak sebenar.

"Saya akan berkahwin akhir tahun ini," itu yang dikatakan Aniston pada kawannya. "Sekarang kami punya bayi kecil (anjing). Kami punya tanggung jawab besama. Itu semacam ujian untuk punya anak, rasanya ... saya harap mengurus anak akan lebih mudah. "

Aniston meneruskan, "Saya sekarang sedang bahagia. Tapi jika ia (Theroux) tidak melamar saya, atau kami tidak berkahwin akhir tahun ini, sebaiknya (hubungan) kami selesai! "

Aniston dan Theroux belum genap setahun bercinta. Aniston sebelumnya pernah kawin dengan Brad Pitt, sebelum Pitt akhirnya jatuh ke pelukan Angelina Jolie.


Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.....


0 komentar:

Posting Komentar