Pages

Kamis, 15 Maret 2012

Kerusi Unik !! Bayar Dulu Baru Boleh Duduk Di Kerusi Taman ini !!

Khamis:15.03.2012 


Memang ada kah bangku yang disediakan di taman perlu bayar baru boleh duduk?? Kalau ada, inilah rekabentuk bangku berbayar khusus untuk taman yang paling canggih. :-)



"Pay & Sit" yang direka oleh Fabian Brunsing adalah sebuah bangku taman yang boleh anda duduki bila sudah memasuki wang logam ke dalamnya atau istilahnya "bayar dulu baru duduk".




Untuk mencegah orang yang mahu duduk tapi tidak mahu bayar, bangku ini dilenkapi dengan besi-besi tajam di atas pemegang sehingga sesiapa pun tidak akan mahu duduk kecuali buntutnya mahu belubang. :-)



Di bahagian bawah bangku terdapat kotak kecil untuk memasukkan wang logam dan besi tajam akan lenyap (turun ke bawah) apabila syiling dimasukkan.




Dengan membayara sekitar 0,5 Euro (sekitar Rm.2), anda boleh duduk selama beberapa saat dan bila waktunya habis akan keluar bunyi alaram yang menandakan untuk segera bangun dari bangku tersebut sebelum besi tajam akan muncul kembali.



Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.....


0 komentar:

Posting Komentar