Pages

Senin, 12 Maret 2012

Rooney Sibuk Mendapatkan Gol Untuk Man United,Isterinya Pula Sibuk Dengan Berpesta Liar

Isnin:12.03.2012 Post By : 'DìHätìmü SäYäñg



Coleen McLoughlin begitu gemar menghabiskan malam dengan berpesta di kelab. Bahkan, isteri bintang Manchester United, Wayne Rooney itu tak segan meninggalkan negaranya, Inggeris.

Kali ini, Coleen menghadiri pesta di Ibukota Belanda, Amsterdam. Ibu beranak satu itu rela terbang ke Negeri Kincir Angin demi melihat aksi DJ top, Erick Morillo, di sebuah kelab malam The Sand.

Coleen kelihatan cantik dengan tetapan blouse hitam polos yang dipadu skirt mini kuning. Desainer fesyen itu mengikat rambutnya dengan gaya sederhana kuncir kuda. Ia pun hanya memakai tambahan aksesoris anting dan gelang.

Sebelum menikmati parti, Coleen meluangkan diri berpose di depan kamera. Wanita 25 tahun itu kemudian memuat naik gambarnya di akaun Twitter miliknya, @ ColeenRoo. "Ini pasti akan menyenangkan," tulisnya.

Di waktu Coleen menghabiskan malam di Amsterdam, Rooney justru hendaklah mempertahankan Manchester United melawan West Bromwich Albion, Ahad 11 Mac 2012. penyerang internasional Inggeris itu berjaya menjaringkan dua gol untuk kemenangan 2-0 MU di Old Trafford.

Ya, Coleen memang gemar mengisi waktunya dengan bersenang-senang. Tidak berapa lama ini, ia mengajak sahabat Baiknya, Kai bercuti ke Barbados, Kapulauan Caribbean.


Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.....


0 komentar:

Posting Komentar