Pages

Senin, 12 Maret 2012

Pelakon Sinetron Popular Nada Cinta,Olla Ramlan Buang Tatoo Demi Bakal Suami

Selasa:13.03.2012 Post By : 'DìHätìmü SäYäñg




Menghapuskan tatu kerana permintaan calon suami, Olla Ramlan mengaku melakukannya dengan ikhlas. Tanpa beban, ia menjalani tahap demi tahap penghapusan tatu yang memakan masa lebih kurang lima minggu.
Semua tato sudah dilaser, Olla tinggal menjalani proses selanjutnya. "Semua sudah di laser. Pigmennya dimatikan. Prosesnya lima minggu untuk menghilangkan. Gatal-gatal dan bengkak nih. Hari ini tato ketiga. Di punggung, di tangan, yang udah dikeluarkan," katanya.

Kebetulan tak ada penggambaran sinetron dan sudah mencari doktor yang tepat, Olla memutuskan untuk segera melakukan proses penghapusan tato-tatonya. Dengan ini, ia berharap supaya boleh menjadi lebih baik.

"Kalau di Islam kan tatu juga tak boleh. Tapi ini permintaan calon saya, bukti sebagai orang yang ingin tampil lebih baik dan serius. Ini kan bagus buat saya juga. Apalagi ada banyak tawaran iklan, seperti sabun, yang tak mahu, kerana tatu ini , "ungkap Olla.

Dijumpai di RCTI, Kebon Jeruk, Jakarta Barat, pada hari Isnin (12/3), ibu satu anak ini mengaku belum pernah dihantar Aufar ke doktor untuk menghilangkan tatonya. "Di tangan kiri itu yang susah. Dilaser tuh panas sangat dan sakit. Ditemani pengurus, Ale. Aufar belum pernah menemani. Aufar hanya pasang status di BB saja, 'Makasih ya, sayang'," katanya.-(kpl/hen/dew)-




Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.....

0 komentar:

Posting Komentar