Pages

Selasa, 13 Maret 2012

Sales Girls, 24, membelanjakan RM40 ribu Untuk kelihatan seperti anak patung Barbie

Rabu:14.03.2012 Post By : 'DìHätìmü SäYäñg


Barbies biasanya dikhaskan untuk anak-anak gadis muda.
Tetapi satu yang berusia 24-tahun begitu taksub dengan koleksi anak patung, dia membelanjakan £ 10.000 pembedahan kosmetik untuk kelihatan seperti patung barbie.
Charlotte Hothman terpaksa mencantikkan hidung, kolagen di bibir dan diwarnakan perang muda rambut bertukar menjadi patung Barbie manusia. Beliau juga telah membelanjakan semua wang ganti pakaian untuk melengkapkan wajahnya.

Gadis salegirl , dari Manchester ini, memberitahu The Sun: 'Saya memberitahu klinik tersebut Saya ingin kelihatan seperti patung Barbie.
proses pembedahan itu benar-benar menyakitkan. Muka saya lebam selepas itu dan ia mengambil masa minggu baru bengkak turun .
'Tetapi apabila saya telah mengambil kain pembalut luka luar agar ia lebih berbaloi. Kemudian saya diwarnakan perang muda rambut saya.
'Ia benar-benar berubah oleh rupa dan saya fikir ia kelihatan cukup baik.



Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.....


0 komentar:

Posting Komentar