Pages

Rabu, 14 Maret 2012

Justin Bieber Berpelukan Dengan Taylor Swift,Salena Gomez Cemburu

Rabu:14.03.2012 Post By : 'DìHätìmü SäYäñg



Justin Bieber merupakan kekasih dari Selena Gomez yang juga sahabat dari Taylor Swift. Dan Justin Bieber pun terlihat sangat dekat dengan Taylor, benarkah Justin curang dengan sahabat kekasihnya sendiri?

Sewaktu Justin dan Taylor Menemani Salena Gomes yAng sedang beraksi dipentas,kelihatan justin dan tayloy sangat rapat bahkan kelihatan berpelukan antara stu sama yang lain menyebabkan pelbagai pihak membuat tanggapan negetif terhadap mereka . Justin juga sebenarnya tidak suka jika harus dekat dengan Taylor takut salena cemburu.Sementara itu, Mereka juga menpamerkan gambar berdua di akaun Twitter masing-masing.

Kemesraan yang seperti tak terpisahkan ini membuat kedua-duanya diterpa khabar angin jika Justin dan Taylor tengah menjalin hubungan terlarang. Dan jika hal tersebut benar sekali, maka Selena adalah pihak yang paling terlukai atas pengkhianatan kekasih dan sahabatnya tersebut.Suber-(The Superficial)



Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.....



0 komentar:

Posting Komentar