Pages

Jumat, 09 Maret 2012

Kisah Nyata Seorang Lelaki Mengandung Dan Melahirkan

Jumaat:09.03.2012 Post By : Tabekpuang 






Thomas menjadi terkenal di dunia selepas media menunjukkan gambar-gambar manusia pertama yang pernah didokumentasikan transgender yang mengandung.

Thomas dan isterinya, Nancy beliau cuba untuk menjadi keluarga yang biasa, tetapi masyarakat amat membenci mereka. Hampir setiap hari lelaki itu mendapat ancaman, sesetengah walaupun terhadap hidupnya, dan orang-orang di jalanan sering memanggil dia lain daripada yang lain.

Semua saudara memutuskan hubungan mereka dengan Thomas kerana mereka menganggap beliau seorang yang tidak layak.

Ibunya membunuh diri ketika ia baru berusia 12 tahun dan bapanya tidak pernah menutup kepadanya. Thomas dilahirkan sebagai seorang gadis bernama Tracy tetapi seorang kanak-kanak, beliau sentiasa bertindak sebagai budak nakal.

Pada usia 20 Pemuda itu memutuskan bahawa dia telah terperangkap di dalam tubuh seorang wanita dan apabila beliau ialah 24 tahun, beliau mula mengambil hormon lelaki. Itu adalah langkah pertama untuk menukar jantina.
Apabila Thomas bertemu isterinya, dia sudah mempunyai dua anak, tetapi apabila mereka memutuskan untuk mempunyai 1/3, ia adalah lelaki yang memerlukan penderma sperma sejak Nancy tidak lagi mampu untuk melahirkan anak.-unik.com-










0 komentar:

Posting Komentar